tisdag, oktober 03, 2006

Vissa saker vill man inte veta

Jag zappade runt och råkade få syn på Calista Flockhart hos Jay Leno igår. Eftersom hon inte har setts till så mycket på några år, och eftersom Ally McBeal (TV-serien som gjorde henne berömd) är den serie som berört mig mest av alla jag någonsin sett, stannade jag upp och såg intervjun till slutet.

Det är kanske orättvist att säga att hon inte verkade ha någon humor, men jämfört med andra skådespelare som brukar gästa de där pratshowerna var hon riktigt tråkig. Inte nog med att hon var trögpratad, hon tycktes dessutom inte förstå herr Lenos skämt heller.

Jag kräver förstås inte att alla människor jag ser på TV ska vara roliga, men jag hade verkligen väntat mig att hon i alla fall skulle ha varit ungefär som folk brukar vara i sådana där program. Så nu är jag besviken. Men hon kanske bara var nervös efter så lång tid borta från rampljuset, vad vet jag?

Nåja, hon har helt okej karlsmak i alla fall.

4 kommentarer:

Anonym skrev:

Hej, nu är jag här! Det gick bättre när jag övergav huvudspåret cia och ica som underrättelseorganisation/affär. Det blir bra med blogg utan åtaganden från vare sig skrivare eller läsare. Då blir det bra ibland, eller kanske ofta!
Kommer skogsklicket också hit?

Karl skrev:

Hon kanske bara helt enkelt är en blåst anorektiker.

Och ja, jag hittade hit. Med en del hjälp av s p onsor. Började på samma spår som han gjorde, dvs med cia och ica. Men sen körde jag fast. Hade rätt på ungefär varannan, men jag kunde inte klura ut vad hela meningen blev. Men med lite hjälp så gick det. :)

Flinn skrev:

Välkomna, välkomna! Vad glad jag är att det inte var alldeles på tok för svårt. Det känns som ett personligt framsteg bara det. Hihi.

Flinn skrev:

Skogsklicket, ja. Trodde inte att det var någon mer än jag som klickade. Men då ordnar jag det sedan, ska bara bestämma om jag vågar länka utan att fråga först den här gången. Det stod på deras webbplats att man helst skulle säga till, men när jag gjorde det verkade de mest tycka att det var stressigt att svara på mejl ...