tisdag, oktober 03, 2006

0 comments, 1 comment, 2 comments

Aha, i och med de första kommentarerna upptäckte jag nu ännu en nyhet. Inne på sidan där jag har en översikt över mina postade och påbörjade bloggposter kan jag också se hur många kommentarer varje post har.

Det bara väller in information från alla håll nu!

På tal om kommentarer, förresten. Det verkar som om Blogger har fixat "1 kommentarer"-problemet, i alla fall på alla ställen utom där man oftast läser det, det vill säga under posten på huvudsidan. Undrar varför. Överallt annars verkar det stå rätt oavsett hur många kommentarer posten har. Grammatiskt alltså. Tyvärr är språket inte det jag helst skulle vilja ha, men den kod jag har tillgång till verkar inte låta mig ändra lika mycket som förut. Fast jag kan ju ha fel förstås, så jag fortsätter leta några dagar till ...

3 kommentarer:

Flinn skrev:

Bort med s:et, din fuling!

Anders skrev:

Hej, nu är jag här. Titeln på den här bloggen påminner mig även om att jag visst är skyldig dig ett seriealbum med titeln "Allt blir bra" (om du inte vill byta det mot sju liter ekologisk fil eller vad det nu fanns för alternativ). Förhoppningsvis blir det ett annat album vad det lider.

Flinn skrev:

Hej Anders. Jag trodde att du själv hade befriat dig från den skulden, men annars går det bra att kvitta den mot det personliga priset från hårgissningstävlingen (som jag har "glömt" för att se vad som skulle hända). ;) För övrigt kan jag tänka mig att gratulera med en kanelbulle idag, så om du köper en kan jag ju bli skyldig dig för den sedan ...