torsdag, januari 11, 2007

Ovan vinnare

Just det, jag har ju glömt att berätta om mina vinster i den gångna helgens gissningstävlingar!

Det är skönt när man får alternativ att välja mellan när man ska gissa på saker man inte har en aning om, även om det sällan hjälper mig särskilt mycket. Men i lördags måste min hjärna ha arbetat under ovanligt gynnsamma förhållanden, eller så hade jag bara tur. I vilket fall som helst gissade jag rätt på minst hälften av bloggarna jag besökte.

Bara det är ju fantastiskt.

Men jag vann priser också! Hos Lotten Bergman vann jag hennes kåserisamling "Die hard, liksom". Redan i tisdags låg paketet i postlådan, men trots detta har jag faktiskt inte alls läst så mycket som bilden nedan antyder. Jag vill nämligen gärna dra ut lite på det trevliga. (Och nej, jag är inte fullt så närsynt som det ser ut heller. Jag bara larvar mig som vanligt.)

Bokläsning
Hos Bästisgrannen (inte min granne, dock) vann jag också. Och kolla bara på vilket sätt jag gjorde det (tävlingen här och facit här)!

Det här var givetvis en engångsföreteelse, jag lovar. Jag ska inte börja få tur i spel eller bli tankeläsare eller något liknande nu. Hur skulle det se ut?

3 kommentarer:

Lotten Bergman skrev:

Men hohohoo, du vann någon annanstans också! Vill jag bestämt minnas.

Men det gör jag ju inte.

Hur ska jag nu hitta till din tredje vinst?

Flinn skrev:

Du menar nog den hos Lady Stalker, för där vann vi ju båda två.

Lotten Bergman skrev:

Ah, det var precis den jag menade!