söndag, januari 21, 2007

Nya gardiner i blogghemmet

Jag tröttnar alltid så fort på min egen bloggs utseende. Till och med när den inte liknar någon annan blogg jag läser. När jag startar en blogg sitter jag länge och väljer färger och sådant, tills jag blir riktigt nöjd, men redan efter några månader vill jag göra om igen.

Samtidigt är det ju så mycket enklare att göra om i sitt blogghem (ja, jag ser bloggen lite som ett av mina små krypin, liksom mina dagböcker som jag också inreder mycket noga) än i en lägenhet. Blir man missnöjd med en bloggrenovering tar det bara någon minut att "måla om" alltihop en gång till.

Så jag hoppas att det inte gör er något att jag ändrar lite (eller mycket) då och då. Om något blir riktigt dåligt säger ni väl till?

Bloggens tidigare utseende
Uppdatering:
Ojdå, nu slog det mig att jag visst har tre blå bloggar. Så kan man ju inte ha det! Eller så kan man det ... Jag hittade en snygg kombination av vinrött och brunt först, men kom sedan på att det såg ut som julfärger. Lila gillar jag också, men det ser lite för tjejigt ut (för att inte tala om rosa!). Grönt har jag ju precis haft och något färglöst och dystert är helt enkelt inte aktuellt. Så det kanske får bli blått ett tag i alla fall. Ett par månader eller så.

0 kommentarer: