söndag, januari 28, 2007

Generellt sett

Okej, jag vet. Det blev många generaliseringar den här veckan, men jag gillar sådant. Ville bara tala om att jag är medveten om att jag ofta förenklar verkligheten i mina små analyser.

Själva bloggandet har också varit lite annorlunda de senaste dagarna. Jag har fått träna på att lämna ut mig själv en aning mer än jag brukar göra i bloggen, men annars är just det här med att berätta saker om mig själv som ingen frågat efter ingenting som jag behöver träna särskilt på. Snarare har jag varit lite väl bra på det tidigare. Och jag brukar för det mesta ångra mig. Men med den senaste veckans bloggande har det gått bra.

Det blir säkert mer av mina lite mer underliga tankar och idéer framöver, men nu ska jag i alla fall släppa just det här med ålder. Dags att gå vidare.

0 kommentarer: