torsdag, maj 10, 2007

Inte som jag tänkt mig

Jag har varit så ohyggligt trött idag. Det måste bero på våren. Varje år när kvällarna blir ljusare gör jag likadant, fast det dröjer ett tag innan jag märker det själv. Jag börjar stanna uppe längre och längre på kvällarna. Alltid finns det ju något att göra. Men till slut börjar det bli segt att vakna på morgnarna, och när jag dessutom är för trött för att blogga på hela dagen borde jag nog gå och lägga mig lite tidigare några kvällar. Men det går ju inte nu heller! Nu ska jag i stället sitta uppe ännu lite senare och glo på tv.

Åh, jag hade ju tänkt blogga en hel del inför ESC, men typiskt nog slutade det med att jag varken hann eller orkade. Nåja, jag har väl fortfarande en chans att göra något fram till lördag kväll förstås. Som om någon skulle bry sig om det. Ha!

Hur som helst har jag ett gäng favoriter både i kvällens kvaltävling och bland de bidrag som redan är klara för finalen, så det blir nog bra hur det än går. Men tar sig inte Serbien till final blir jag faktiskt lite sur. Så, nu hann jag tycka någonting i alla fall.

0 kommentarer: